Kl 8 sp katechizm "jezus działa i zbawia"

Dostępność: na zamówienie
Wysyłka w: do 14 dni
Cena: 22,00 zł 22.00
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Podręcznik do religii dla II klasy gimnazjum

Zbigniew Marek SJ, Anna Walulik CSFN (red.)
Nowa Podstawa programowa katechezy
Pakiet edukacyjny do katechezy w klasie drugiej gimnazjum wypełnia wszystkie wytyczne "Programu nauczania religii rzymskokatolickiej w przedszkolach i szkołach" Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski z 2010 r., nr programu AZ-3-01/10.
Treści skoncentrowane są wokół chrześcijańskiego rozumienia wolności oraz uczenia się, jak z niej należy korzystać. Za podstawę kształcenia takich postaw przyjęto wezwanie do naśladowania Jezusa w codziennym życiu, które On kieruje do ludzi w Kazaniu na Górze.
Całość pakietu tworzą: podręcznik i zeszyt dla ucznia oraz podręcznik metodyczny dla katechety. Katecheta znajdzie w nim scenariusze kolejnych katechez oraz materiały multimedialne do wykorzystania przy przeprowadzeniu katechezy. W podręczniku dla ucznia można także znaleźć biografie świętych.
Pakiet koreluje proces katechetyczny, w którym biorą udział katecheta i uczeń.
Materiał treściowy podzielony został na siedem rozdziałów (grup tematycznych). Przyporządkowane im treści mają udzielać katechizowanym odpowiedzi na ludzkie pytania o szczęście, miłość, życie, których udziela Bóg.
Wiarygodności odpowiedzi udzielanych człowiekowi przez Pana Boga katechizowany może doszukiwać się w postaciach, które w swoim życiu odpowiedzialnie potraktowały Jego słowa.>
Podręcznik zgodny z programem nauczania "Pójść za Jezusem Chrystusem" nr AZ-3-01/10 autorstwa Komisji Wychowania Katolickiego KEP z dnia 9.06.2010 r.

Numer dopuszczenia podręcznika: AZ-32-01/10-KR-12/13
Data dopuszczenia: 20.05.2013
Nr Imprimatur - dopuszczenia do druku: 674/2013


Seria: W drodze do Emaus »
Wydanie: pierwsze
Data wydania: czerwiec 2013
ISBN: 978-83-7505-774-4
Stron: 228
Format: 165x235 mm
Oprawa: miękka

 



Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony