Dostępność
Cena
-
od
do
KL 3 SP KATECHIZM "PRZYJMUJEMY PANA JEZUSA"
format: 200 x 287
oprawa: miękka
strony: 248
rok wydania: 2014
Dostępność: na magazynie
*KL 3 SP ZESZYT ĆWICZEŃ "PRZYJMUJEMY PANA JEZUSA"
Władysław Kubik SJ (red)
Nowa Podstawa programowa katechezy:
- Zawartość pakietu edukacyjnego, który tworzą podręcznik i zeszyt dla ucznia oraz podręcznik metodyczny dla katechety, zgodna jest ze znowelizowanym Programem nauczania religii. Jej treści dotyczą najważniejszych modlitw chrześcijańskich, znaczenia przykazań, świadomego udziału we Mszy Świętej (poszczególne części liturgii Eucharystii) oraz warunków dobrej spowiedzi.
- W tematykę wkomponowano również jednostki dotyczące świętych (św. Stanisław Kostka, św. Teresa od Dzieciątka Jezus) oraz roku liturgicznego.
- Zeszyt ucznia ma inny format niż dotychczasowy. Po konsultacjach z katechetami, zawarte w nim zadania zostały dostosowane bardziej do możliwości dzieci ośmioletnich, a niektóre z nich zmienione.
Seria: W drodze do Wieczernika
Wydanie: pierwsze
Data wydania: lipiec 2013
ISBN: 978-83-7767-863-3
Stron: 152
Format: 205x240 mm
Oprawa: miękka
Dostępność: na zamówienie
KL 3 SP ĆW.NPP
Autor: Jan Doppke
Rok wydania: 2005
Numer wydania: 0
Liczba stron: 120
Długość [mm]: 205
Szerokość [mm]: 145
ISBN: 83-903505-4-8
EAN: M
Indeks: Z4724
Szkoła: Szkoła podstawowa
Klasa: Klasa 3 szkoły podstawowej
Dostępność: na zamówienie
KL. 3 SP KATECHIZM "PRZYJMUJEMY PANA JEZUSA"
Podręcznik do nauki religii dla klasy III szkoły podstawowej
red. ks. Tadeusz Panuś, ks. Andrzej Kielian, Adam Berski
Zatwierdzenie przez komisję wychowania katolickiego:
Podręcznik nr AZ-13-01/10-KR-3/15 do nauczania religii rzymsko-katolickiej w klasie III szkoły podstawowej na terenie archidiecezji krakowskiej, zgodne z programem nauczania nr AZ-1-01/10.
Numer Imprimatur
- dopuszczenia do druku
Nr 776/2014 dnia 18.04.2014r.
Megaczwórka umiejętności, które wzbogacają – prasowanka
Wydawałoby się, że dla dziecka nie ma nic prostszego niż słuchanie rodziców, nauczycieli, katechetów. Nie potrzeba do tego ani specjalnego oprogramowania, ani odpowiedniej pogody. W rzeczywistości słuchanie wśród dzieci okazuje się jednak umiejętnością rzadko spotykaną. Problem polega na tym, że bez niego trudno o zaufanie. Bez zaufania nie ma bliskości, a bez bliskości nie powstanie trwała i sensowna relacja między rodzicami, nauczycielami a dzieckiem. Niesłuchanie to bolączka każdego człowieka w każdych czasach. Bardzo chcemy być akceptowani i sądzimy, że mówiąc możemy to zdobyć. Zwykle przywiązujemy dużą wagę do mówienia. Tego przemawiania, przekonywania, ubierania myśli w słowa. Wszyscy mówią, ale niewielu zdaje się naprawdę słuchać. Jak więc słuchać, aby usłyszeć? Temu służy projekt Megaczwórka.
Megaczwórka to prasowanki przeznaczone dla dzieci z klas nauczania początkowego. Ilustrują one postawy komunikacyjne omawiane w trakcie katechez. Wzbudzają emocje, przypominają i równocześnie motywują dzieci do rozwoju postaw, które otwierają ludzi na siebie. Myślenie zakorzenione w Ewangelii, wsparcie wychowawczych działań katechetów oraz mówienie głosem zrozumiałym dla współczesnego dziecka to ogromne zalety tej propozycji.
Dostępność: na zamówienie
KL. 3 SP ZESZYT ĆWICZEŃ "PRZYJMUJEMY PANA JEZUSA"
Zatwierdzenie przez komisję wychowania katolickiego:
Ćwiczenia do podręcznika nr AZ-13-01/10-KR-3/15 do nauczania religii rzymsko-katolickiej w klasie III szkoły podstawowej na terenie archidiecezji krakowskiej, zgodne z programem nauczania nr AZ-1-01/10.
IMPRIMATUR
Kuria Metropolitalna w Krakowie
bp Jan Zając, wikariusz generalny
ks. Kazimierz Moskała, wicekanclerz
ks. prof. dr hab. Kazimierz Panuś, cenzor
Megaczwórka umiejętności, które wzbogacają – prasowanka
Wydawałoby się, że dla dziecka nie ma nic prostszego niż słuchanie rodziców, nauczycieli, katechetów. Nie potrzeba do tego ani specjalnego oprogramowania, ani odpowiedniej pogody. W rzeczywistości słuchanie wśród dzieci okazuje się jednak umiejętnością rzadko spotykaną. Problem polega na tym, że bez niego trudno o zaufanie. Bez zaufania nie ma bliskości, a bez bliskości nie powstanie trwała i sensowna relacja między rodzicami, nauczycielami a dzieckiem. Niesłuchanie to bolączka każdego człowieka w każdych czasach. Bardzo chcemy być akceptowani i sądzimy, że mówiąc możemy to zdobyć. Zwykle przywiązujemy dużą wagę do mówienia. Tego przemawiania, przekonywania, ubierania myśli w słowa. Wszyscy mówią, ale niewielu zdaje się naprawdę słuchać. Jak więc słuchać, aby usłyszeć? Temu służy projekt Megaczwórka.
Megaczwórka to prasowanki przeznaczone dla dzieci z klas nauczania początkowego. Ilustrują one postawy komunikacyjne omawiane w trakcie katechez. Wzbudzają emocje, przypominają i równocześnie motywują dzieci do rozwoju postaw, które otwierają ludzi na siebie. Myślenie zakorzenione w Ewangelii, wsparcie wychowawczych działań katechetów oraz mówienie głosem zrozumiałym dla współczesnego dziecka to ogromne zalety tej propozycji.
Dostępność: na zamówienie